I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

شروع پخش این فیلم از 17 ژانویه امسال در ژاپن شروع شده بود وتا همین چند وقت پبش هم ادامه داشت,اما بالاخره انتظار ها به سر اومد و never stop به صورت پخش خانگی هم منتشر شد,البته قراه به صورت dvd و blue-ray از 16 ژوئن به فروش گذاشته بشه . انتشارش در اینترنت هم چند وقتی طول میکشه,ولی می تونید امیدوار باشید تا اوایل تیر ماه سال جاری,این فیلم همراه با زیر نویس انگلیسی و یا حتی زیرنویس فارسی در اختیارتون قرار بگیره!

{موضوع کلی فیلم در رابطه با زندگی شخصی و فردی اعضای گروه و اولین تور جهانی شون,Blue moon,هستش}

یه ویدیو کوتاه هم منتشر شده که می تونید از ادامه دانلودش کنید.

 حجم تیزر:16.5MB

لینک دانلود تیزر:


نظرات شما عزیزان:

لی شین
ساعت15:37---24 ارديبهشت 1393
کی شمامیزارین تووبتون؟
پاسخ:هر وقت منتشر شد,دو روز بعدش.


مهسا19
ساعت6:54---11 ارديبهشت 1393
چه عجججججججب!!!!!!!!!!

واااااای من دلم می خواد ببینمش چرا من تو ایران باید باشم آخه؟!!!!

عکساشو می بینم فقط دلم آب میشه... هعی...

امیدوارم زودتر بیاد! من منتظر پشت صحنه های استیل و تروثم هستم! اوپا به نظرت کی میان؟
پاسخ:منم این سوال رو زیاد از خودم می پرسم$$ اون پشت صحنه ها هم منتشر شدن,امروز به علاوه دوتا چیز ویژه دیگه میذارم برای دانلود!!!!!


ستاره
ساعت1:21---11 ارديبهشت 1393
ینی میشه ما هم بتونیم ببینیم؟؟؟؟کی تیر میاد....
پاسخ:وقت دقیقی نمیشه گفت.


puran
ساعت1:02---11 ارديبهشت 1393
kheyli dust daram ino bebinam .chaghad bayad sabr konim!!!

ko ta tir mah
پاسخ:دقیقا منم همین حسو دارم.


کیارا
ساعت5:40---10 ارديبهشت 1393
یعنی این ژاپنیا دق میدن آدمو تا یه چیزی منتشر کنن حالا برعکسش همین کره اس خیلی زود با زیر نویس برنامه هاش میاد


پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:فیلم never stop,مستند گروه cnblue,the story of cnblue,never stop, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com